June 23, 2016

Teenage Mutant Ninja Turtle,Okaylaa~~


Perfect, Cukup 4 kouta..HaHa

Okay,kali ni tergerak hati untuk berkongsi pengalaman sendiri menontoN cerita Teenage Mutant Ninja Turtles: Out Of The Shadow.Apa yang boleh aku kata dalam ayat pendek "Awesome" ...Dari TMNT aku follow, dan komik dia pun aku ada baca,jadi tak terkejut bila TMNT2 ni muncul watak2 baru..Macam pemain hoki ais dalam cerita ni..Phewitt

TMNT2 ni jenis ringan dan tak perlu serabut kepala, just Go to the cinema, sit properly, eat popcorn and enjoy! .Macam biasa, dah nama pun "Ninja" aksi lawan memang perlu ada, cuma tak sebanyak macam TMNT.. Compare to TMNT, TMNT2 pada aku lebih serius berbanding TMNT yang ada unsur2 funny and comel..TMNT2 ni boleh aku rumuskan sebagai hiburan lexlex yang straight forward and daebak.Overall yang boleh aku bagi untuk cerita ni 7.5/10..


Adik lelaki sebagai partner

Kalau balik seremban..port wajib tengok movie,of course Palm Mall. Ni je tempat.yang aku rasa,boleh terima and best,lagi satu MBO Terminal 2.. Kalau terminal 1,memang reject awal2,xminat..Jusco semban2 jauh sikit and selalu jem jadi malas nak ke sana.Kali ni, sebab tak de geng, bawak pakwe a.k.a hero keluarga adik sendiri,teman.Tengok TMNT2 ni dah lama, so kasi throwback sikit pandangan sendiri cerita ini.Jumpa lagi..

Another day,Another blessing..Bubye

2 comments:

Athirah Diyana said...

hye hye! bertemu kita di blog kembali. haha!

xminat lah cerita mcm ni. xda rasa langsung nak tengok, dari kecik sampai tua bangka ni ha.

Sya Chot .. said...

haha, bestla sis... Sya paling suka,cerita marvel..klw dpt taw,marvel kuar dkt cinema, sya r org yg akan berpusu2 beratur beli tiket tgk..hahaha




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome