May 16, 2016

It's Okay, Saya Okay =)

New me :)

Lama rasanya,tak jenguk dalam blog sendiri..tak tahu kenapa,tergerak hati untuk buka blog sendiri hari ini..Mungkin rasa sakit hati, sesak ataupun sedikit marah.. Terluka sebenarnya,dengan sikap seseorang..

Sahabat, andai aku salah,katakan..bukan diam membisu tanpa sebarang bicara, umpama aku melakukan dosa sebesar neraka jahanam. Aku tak rasa aku salah, tapi sebaliknya kau yang bermasalah.. 

kadang, diri sendiri tak tahu, cuba beri yang terbaik untuk insan bergelar sahabat, tetapi selalu dibalas sebegini.. Cuba untuk act like "Tak ada apa", "It's okay"..Kenapa begini? Aku harap ini yang terakhir kali..tiada hutang antara kita, tiada salah antara kita, ini jalan kau,ini yang kau pilih.. terima kasih.. 




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome