January 8, 2016

Skandal VS boyfriend

Skandal VS boyfriend


Assalamualaikum..Rindu nak menulis pada blog sendiri,tetiba dapat idea macam ni.Scandal VS Boyfriend. Fact aku tak tahu skandal ni apa,yang aku tahu teman tapi mesra tak pun sahabat.Dalam hidup aku,tak pernah aku merasa nak berskandal,curang,or what ever yang sekutu dengannya

Adakalanya betul apa yang petikan dalam gambar tu tulis,tapi xdela 100% sama..sebab pasangan sendiri pun,kadang sweet and caring gak,dalam diam and doa dia..Sebenarnya kau tak perlu nak berskandal bagai,cukup kau ada sahabat susah senang dunia akhiratla senang cerita..

Aku punya sorang sahabat,busy macam mana,kadang duk ws n tanya khabar.Ada juga yang pantang aku balik seremban,sibuk nak belanja minum makan bowling apa bagai.*xke indah bila kau ada kawan mcm ni.untung kawan-kawan ramai dah keje..

Bercakap pula,bila aku ada masalah, aku ada kawan yang punya 6sense terlebih hebat.kadang aku xcakap,tetibe tanya "Sya ok x?", jns aku plak,pantang dengar soalan tu,deras air mata ni keluar.yang terbaru ni, bila aku ada masalah,kawan ni tanya "Nape x cakap ngn sy,kalau tak org boleh bawak g pantai,cerita dengan orang"..Lepas tu,sebab stress sgt,p la tepi tasik air keroh.Mekasih sahabat a.k.a Roomate.

Dalam hidup ni kau perlu teman sejati, pasangan dunia akhirat dan sahabat dunia akhirat..Aku dah jumpa,punya pasangan yang ada susah senang,walaupun bukan 24jam, tapi tetap aku hargai..*xkan memanjang nk berkepit,mmg dia xde keje,aku xblaja plak.And syukur punya sahabat-sahabat masih kekal dari sekolah menengah sampailah dah degree ni..Much love

Aku harap,macam mana selekehnya aku waktu sekolah dulu, teruknya perangai aku,kau akan terus disisi aku,susah senang bersama.sebab aku tak pernah buang orang yang tahu hargai and ada tiap masa susah senang dengan aku.Mekasih teman



 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome