January 16, 2016

Bowling Di Ole Ole Super Bowling Mydin Mall Seremban 2

Simple untuk hari ini,sebab aim main bowling jer.

Assalamualaikum..Rasa nak mengarang dalam blog sendiri..Dah nama pun diari online personal,rasa rugi lepaskan moment-moment indah kalau tak catat dalam blog ni. cuti sem kali ni aktiviti sangat-sangatla pack, sampai sendiri tak tahu mana yang nak diutamakan, dari semua benda aku nak buat.travel la, cuba makanan baru la, buat hobi sendirila..Banyak sangat,sampai rasa,masa tu selalu mencemburui.
Adik laki,yang paling obses dengan bowling

Sebab banyak benda nak buat, jadi aku pilih untuk buat second hobi yang aku suka..Bowling.. 4 hari turut2 tak lepas jejak tempat bowling ni..Sampai orang kaunter dah cam muka,hari-hari duk membaling bola bowling.. Sebab member ramai dah keje,dan aku sorang masih lagi menuntut as a student, so masa yang terbaik lepak dengan adik beradik sendiri la kan? 
Satu2nya adk perempuan yang best ajak lepak

Aku selalu main bowling dekat Ole Ole Super Bowling Mydin Mall Seremban 2.Why sini? sebab aku suka lane bowling dia,suasana dia and paling penting murah..Slalunya aku main before pukul 3ptg dan 3 game RM 12.00 xsalah aku..Kalau cuti umum 2 game RM15 include kasut. Aku jenis sekali main 3 game terus,sampai tangan jadi macm sotong,baru rasa kepuasan. Parking kete dekat sini mudah, tak sesak and after penat men bowling boleh menyinggah beli brang di mydin ataupun makan dalam ni,ada marrybrown,A&W, and macam2 lagi..Sebab tu aku suka main bowling dekat sini. Okay cukup disini review aku..Honestly, Seremban ni,xde la bosan sangat,kalau kau pandai bahagiakan diri sendiri and buat hobi yang kau gemari..:)

hakak payung video hakak men bowling yer :)






 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome