December 15, 2012

GA : Yang Indah Itu.. AKU

Jom Join Ramai-Ramai

Yang inda itu ..Aku

Yang Indah Itu Aku..Nice contest,Sebab tu,sya tergerak hati untuk join Contest ni..Tak menang tak pe,yang penting,sape yang duk terjah baca entry ini,serba sedikit dapat menaikkan semangat mereka,DAN jangan terlalu merendah diri,sampai anda takut pada bayang-bayang anda sendiri..Kita semua indah..

Tanpa mereka,Siapalah kita..Sya rasa sya indah,sebab mereka selalu disisi Sya..Hingga sekarang

I'm not Perfect But  I'm just limited edition..Sya satu,dan diri sya satu dalam Dunia ni..Kita semuanya indah,tak de yang tak indah..Sebab Allah itu dah cipta kita seindah-indahnya..Sya rasa sya indah sebab sya dikelilingi dengan orang yang sayangkan sya,mereka yang selalu ada beri dorongan,beri semangat,sebab tu sya rasa sya indah,bukan hanya Yang Indah Itu Aku,tapi Hidup sya pun indah..

Pasangan yang Always support sya,Dan jadi tulang belakang sya..

Yang indah itu aku,Sya juga punya Pasangan yang always support sya in behind..Even sya jatuh tergolek-golek sekali pun,Dia yang akan sambut sya,walaupun sya berat *hahaha..ok stop.Dia la pembakar semangat sya,Dan fact dia lebih hebat dari sya..Air Mata ni banyak mengalir waktu Menutut and bergelar siswi di Pulau Pinang,Tapi dia Always ada dengan sya,Sampaila sya berjaya Grad Dalam Bidang IT (Programming)..Syukur Alhamdulillah..If someone is strong enough to bring you Down,show them you are BEAUTIFUL to get up..Up ok ! Kita Indah..

Rakan-rakan Seperjuangan

Yang Indah itu aku..Sya juga punya rakan-rakan yang selalu ceriakan hidup sya..Aku yang terindah,Hidup aku juga indah..Sangat Indah..even semua dah jauh-jauh,ada yang di kedah,pulau pinang,melaka and merata-rata but still lagi contact each other..Sekali dah kawan,Tetap kawan selamanya kan..Dan Selamanya,Yang Indah Itu Aku..

Tag Pada : Hanan ( kaki tangan Join segmen ) Dan Lina 


Cik penganjur : Chot tak de facebook,Dah lama tutup,Xboleh like.
tapi done follow blog..hope chot still boleh join GA ni..
terima Kasih..Support :)

8 comments:

hananhadila said...

woaa , swet mmueett :D

chot ok..! said...

Haha.thank. :-)

secret of us said...

good luckkk...cuweet...^^

chot ok..! said...

Thank dear :-)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wah santeknye =) goodluck tau =)

chot ok..! said...

He.thank dear :-)

~didiey~ said...

sweet! :)
ciptaan Allah semuanya indah belaka ^_^

chot ok..! said...

btl tu sys didiey.:)




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome