July 4, 2012

Negeri Sembilan Kalah Dipadang Sendiri :(


Barisan pemain Negeri Sembilan

Selepas kemenangan EURO2012 berpihak pada VIVA la espana,Spain 2/7 yg lepas,hati meloncat2 gembira,kerana pasukan pilihan sya merangkul juara..dan menanti detik 3/7 pula perlawanan liga antara Kelantan vs Negeri Sembilan membuatkan hati sya sedikit kecewa..Menangis dalam sedu sedan,menerima kekalahan Negeri Sembilan,di Padang sendiri paroi,Negeri Sembilan..
3-2..tahniah pada kelantan

Firdaus Azizul selaku penjaring gol masa pertama,dan shukor adan selaku penjaring gol masa kedua..2 gol menarik dari negeri sembilan,dan perlawanan yang sangat sengit antara kelantan dan  Negeri Sembilan ..2 pasukan lawan yang paling  sya nanti untuk melihat sendiri,tp bukan rezeki Negeri Sembilan untuk menang di padang sendri..


Proud of you NEGERI SEMBILAN

kalah menang adat permainan,sya percaya bukan senang nak goyangkan pemain barisan Negeri Sembilan,yang pasti kalah tetap kalah,dan menang tetap menang..sya sebagai Anak Jati Negeri Sembilan,akan terus menyokong bola sepak Negeri Sembilan,tanpa berpaling tadah.."MUSUHNYA HABIS BINASA"
Negeri-II lain di Malaysia TIADA Negeri,kerana NEGERI SEMBILAN telah memakainya sejak azali,Negeri-II lain di Malaysia TIADA Nilai,kerana di NEGERI SEMBILAN ada Nilai,

16 comments:

adibahfaizah said...

Huh, sobsob. .len kali bleh cubo lagi.
Hobin jang Hobin. haha
eh mak kite mrah kmen pnjng2. :p kbai.

chot ok..! said...

hahaha...tu la,lain kali cuba lagi..
hobin jang hobin..hee:)

Ulya said...

chot ni minat bola eh ? hehe .
ulya ni nama pemain tak kenal apa pun . final euro , adalah ulya tngok .
tu pun sbb tman adek . kui3

chot ok..! said...

Bola sepak NEGERI SEMBILAN jer sya mnt..euro pun sya mnt..hee..nama pmain bola spk n.9 jer sya tahu,negeri lain tak knl..haha..

Ulya said...

oh hehe ! semngat bola sepak kenegerian la ni...!

chot ok..! said...

yeahh..semestinya :)

leakedknowledge said...

nk buat mcm ne kelate terlalu hebat..kekeke.kurang mengikuti perkembangan negeri2 nih lebih ske kepada skuad harimau malaya..kipas ssh mati..huh

chot ok..! said...

2 2 pasukan hebat..sya pun ssh nk jangka sape menang pada mulanya..tahniah pada skuad bola sepak..game yang sagat menarik pada sya semalam..terbaik!! SELAMANYA HARIMAU MALAYA,SELAMANYA..~~hee

Izara4eva™ said...

rugi kot xtgk game ni..

chot ok..! said...

tahu tak per.hee..best gle game smlm ara..menjerit2 smpai skit tekak sya aw..hee

nadzirah sofia said...

idup pahang! tetiba nak sokong pahang :P

chot ok..! said...

Hahaha..xpe2.smgt 2 yg pntg.haha

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lain kali confirm menang :)

chot ok..! said...

insya allah.hope fully :)

~didiey~ said...

chot ni layan bola jugak ek???

Sya Chot .. said...

@~didiey~ ehh mesti sys..wajib..hehe




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome