June 3, 2012

Mengimbau Kembali


Otw go to china for 5 day,tommorow.So tinggal pesan dlu pada En buah hati Muhammad Fikri Bin Jamari..awak kena rajin2 jaga keshtn,rajin2 makan ubat,jangan nakal2 dengan kaum lawan jantina awak,solat jgn tinggl,doakan sy sekali dpt wat degree bln9 ni..kalau rindu sy,mcm sy kte pejam mata,ingt sy.sy akan wat benda yang sama.malam2 mimpikan sy,ingt kngn kita,nescaya mimpi indah pasal kita.:)awak,3 kata dari saya,i love u,i miss u and i need u forever and until my last breath..jom imbau kembali kenangan kita..:)thnk untuk lagu NANTIKAN AKU DIBATAS WAKTU,sy dah hytinya,dan sy akan tunggu awak,selamanya..


zaman friendster sekolah menengah
Saya rindu saat ini awak,Dulu kita kenal dari sekolah menengah..walaupun kita jauh,awak selangor sy n.sembilan tapi hubungan kita baik-baik saje..saya tahu awak kompem lupa tarikh perkenalan kita,tp sy ingt lagi aw 15JUN.


Zaman muka buku pelajar IPTA
Sampai la kita masuk IPTA,still berhubung,walaupun masa tu hubungan kita terpisah buat sementara waktu,tapi awak cari saya kembali..byk dugaan,tak kurang juga dari cerita pahitnya hidup,Namun alhamdulillah awak dan sy masih mampu bertahan sampai ke saat ini..
Zaman berumah tangga satu hari nanti.amin
Hope,hubungan kita akan terus kekal hingga ke akhirat kelak,dan impian kita untuk menjalinkan sebuah hubungan yang halal bagi awak dan diri saya terlaksana..saya  juga impiankan sebuah keluarga yang sempurna,dan hingga ke syurga..

p/s : dodle2 ni comelkan,jom terjah blog depa..


4 comments:

Izara4eva™ said...

dear jgn lupa ole2 dr China ye :D

Anonymous said...

rindu............:( yoshimaster...

chot ok..! said...

ara : alaaa nape ara lmbt bthu kt sya..sya dah grk p china,baru bthu..hee

chot ok..! said...

en buah hati yo5himaster : hee..rindu dia gak..:P




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome