March 22, 2012

Dari dirinya,buat diriku




Semua punca dari sya..haishh..sya ni,tak reti-reti nak hargai dia ker r..sbbkan ego,blas msj pun dengan ego..kalau la awak ada sblh sy,ingin sahaja saya blas dengan madah cinta buat awak..syukurlah dirinya mengerti hati ini..kalau tak,seronok *manusia2 kt luar sana gelak ketawa kan??kalau jodoh kami tak panjangkan?sukur,jodoh masih kuat..Bersambung...


4 comments:

Eyka Atma said...

sweetnya ... :)

chot ok..! said...

alhamdulilah..hee

~didiey~ said...

kena sabar selalu..sis pown selalu ckp ikut suka hati je,tp nasiblah bakal2 imam kita berdua ni penyabar n sellau ckp elok2 ngn kita kan?? :)

psst~doakan sis kalau nk mkn nasi minyak cepat..hehe

Sya Chot .. said...

@~didiey~ tu la pasal.. sama la kte sys..perempuan kan..benarlah,Allah tu adil..kalau kita ni api,pasangan kte ni air..:)

#mestilaa..akan doakan kebahgiaan sys..:)n cpt2 kwen..ehehhe




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome