January 4, 2012

Fact,sya remove buah hati dalam list fb

Tahu dak,sedih woo ada orang kata sya kejam cz remove friend En Buah Hati dari list fb sya..dah lama sya remove,tp baru nk naik cita..cehh.xblh bg org tenang.yeahh mmg sya remove pun,reason??perlu ke bthu korang??rahsia la..terima kasih la erk yg think ngtf ingt kteorang dh xde pape..lalala~~if sya tak de pape pun,ko ingt aku nk kt ko,n ko ingt senang2 je aku nk lepaskan laki aku kt ko??idak..!oo,jgn harap..*tuju pda pmnt msng2 ok.haha

Sedih ni aw..sob3..

En buah hati sya tu bukan sahaja kawan sya,tp buah hati sya juga,kalau fb tu ada one list buah hati,baru la sya letak dye,buah hati sya tak layak berada dlm ribu2 list friend sya.fact ok!.dye 1 dalam hati ni.orait,walaupun xpt nk usha wall satu sama lain,but still contact gak dlm fb..dlm hp xpyh ckp la,rumh tngga kami,wat pe nk cte.haha..see bukti.

Romantiknya,dye bg lagu ni..berdebar2 hati..ko ada?*pda "dye"

Lantak "dye" la,"dye" nk kecoh  "dye" ada psgn ke, "dye"  nk kecoh  "dye"  buat relation ngn psgn  "dye"  ke,or pada sesape yg cm tk puas hati sya remove buah hati sya kt list frnd fb,fact ada sya kcw hdp korang ,umh tangga  korang ??*ayt mara ni..ke ko cmbru,xpat buat relation ngn aku,or buah hati aku?the fact,ak nk wat relation ngn kwn kaum hawa ak,tak pun "BUAH HATI" aku je..budak umh sya pun xde nk bz body mcm  "dye"  sukati sya laa nk arrange hdp sya ngn buah hati sya mcm mna.fact,sya ngn en buah hati sweet smarties.cemburu??lalala..xheran.

Muka still manis,ok stop tapak kaki ni khas buat "dye"

p/s:sya tahu,ramai nk sgt tgk sya terkubur mcm tu kan3??ramai sgt nk take over plak lps ni erk? to dye,skit ak xkisah nk ckp pe pasal ak,hbgn aku,or what everla.aku tahu la,ko x sweet smarties hubgn ak ngn family aku,hbgn aku ngn buah hati aku,hbgn aku ngn kwn2 ak..bengang??ada aku kesah?.."maaf penggunaan AKU kepada yg lbh tua..daa

2 comments:

Muhammad Qayyim Bin Suhaimi said...

garang jgk sya ni..^_^

chot ok..! said...

im : eley,bukan im tak kenal sya..sya ni lembut2 nya,ada gak garangya aw..pernh tgk dpn2 sya mcm mna kn??haha#fact..:)




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome