December 30, 2011

Maaf

 Kenangan lalu,biarlah kekal untuk selama-lamanya

Bila aku salah tolong maafkanlah

Ku tak ingin membuat kau menangis
Aku tahu kau marah
Aku tahu kau luka
Tapi jangan paksa tuk berpisah


Aku ingin selalu bersamamu

Walau senang, walau kita susah



Mungkin aku salah di matamu
Mungkin aku lemah di matamu
Tapi tak pernah terpikir 
Kau pergi tinggalkan aku


Bila aku salah di matamu

Bila aku lemah di matamu
Ku hanya bisa memohon
Maaf atas salahku


Sya tak mahu menangih perhatian atau simpati,atas cerita sedih serta masalah sya,
sebab sya masih mampu tersenyum demi orang lain.

p/s: Berdiam lebih baik dari segalanya,mengalah tak semestinya kalah,sabar lebih manis dari segala2nya..aKu hanya mampu berserah..masih mampu ketawa dan masih mampu tersenyum hanya semata-mata untuk insan yg lain..Saya dah kaya dengan harta benda,dan sekarang saya ingin kaya dengan perhatian,kasih sayang dari keluarga,teman hidup,kawan-kawan juga.

"Kau umpama burung yang berterbangan disawah padi,
kau datang bila kau mahu,
kau pergi bila kau suka,
Dan aku umpama sawah padi
yang semakin hari,semakin menunduk lesu,
semakin pasrah dengan apa yg bakal berlaku"by:sya chot.

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome