December 30, 2011

Kau lah segalanya

Masih mampu tersenyum,walau bermacam-macam dugaan ditempuhi.."setiap sabar yang kita lalui,Allah pasti memberi ganjaran yang setimbal"

Memandangkan ari ni 1 kelas sahaja baru bermula,dan kelas yg sangat stress *eng je pun,tp tekanan mcm blja programming.ngeg~,blik kelas trs p beli aiskrim.mcm kanak2 kami ber4 mkn aiskrim.tq pda buah hati baru sya,PaddlePop.*sy ngs dlm hati sorang2,org mana tahu kn..thnk paddlepop,always beside me..


Nak manfaatkan tahun akhir di pulau pinang ni ngn korang semua..

Sya belajar 1 benda baru  waktu sya update entry ni "siapa yang salah,tidak penting sama sekali,tp yang lebih penting adalah bagaimana kita nak perbaiki diri masing-masing"..thnk semanis kurma dengan tajuk forumnya "bercinta setahun,khawin sehari"..sya bukan manusia yg mampu bertahan seorang diri,sya kuat sebab adanya K.A.M.U..


i Want to be remembered,as the girl who always smiles even when her heart is BROKEN,
and the one that could always brighten up YOUR day,even if she couldn't brighten her own.luka diluar orang boleh nampk,luka dalam hati,sendiri simpan.daa~~

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome