October 15, 2011

Bismillah..


Ya Allah,andai insan bernama Muhammad fikri Bin Jamari betul untukku,aku mohon kepadamu Ya Allah,tolong dekatkan hatinya dengan hatiku.Tapi andai bukan dia untukku,jangalah kau jauhkan hatinya dengan hatiku,tapi berilah aku kekuatan untuk bersedia sewaktu kami berpisah nanti.Jika takdir bukan untuk kami,aku pasrah dan berserah padamu Ya Allah.Sesungguhnya engkau Ya Allah maha mengetahui perjalanan hidup kami.Jauhkan lah kami dengan setiap dugaan yang bakal mendatang dikemudian hari.Benar,kini aku telah jatuh cinta buat pertama kalinya,semoga ukhuwah yang terbina ini kekal hingga ke akhirat kelak..Andai suatu hari nanti takdirku kelak bersama dirinya,izinkan aku menjadi bidadari syurga bersama dirinya.amin,amin,Ya Robbal alamin.

Jangan tinggal kan saya,DAN awak selalu menyebut,saya takkan tinggalkan awak..
Bila kamu menyebut,jangan pernh tinggalkan saya,Sya akan membalas dengan berkata,sesungguhnya,engku yang aku ingin selalu bersama diriku..selamanya jika diizinkan Allah..

*sekali kepercayaan telah ku serahkan,jangan pernah cube untuk mengkhianatinya,sekali setia telah ku tumpahkan,jangn pernah kau kecewakan..

2 comments:

Della My said...

amin...sy doakn smoge korg kekal 4ever.insyaAllah jodoh korg kuat. :)

chot ok..! said...

hee..:)
tq my lovely frend..:)




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome