September 30, 2011

29♥ 09♥ 2011 2 year

salam u all..miss nak menaip dalam blog sya yg serba serbi warna warni dan ceria umpama hidup sya yang selalunya ceria dan berwarna warni..29/9/2011 genaplah 2 tahun hubungan diriku bersama dirinya..yebaayebaa saya sangat bahagia..entry ni di buat khas untuk dirinya..only him.fall in  muhammad fikri bin jamari..*awak marah saya tls entry ni,werkk:P dulik pe sya,awak mara,sy lg suka..aum3



Muhammad Fikri Bin Jamari

Muhammad fikri bin jamari..aishh  dengar nama dye je  ~berdebar jantungku,ble mendengar namamu~~..*terfeeling dangdut sat..Awak,entry ni khas untuk awak,saya nak ucap terima kasih banyak2 dekt awak,cz selama ni duk tahan dengan kerenah saya yang sememangnya mcm kanak2 ni..tp awak pun mcm kanak2 gak,ble tme part ngada+gedik awak mai,lalala~~ ilike..aumm..penantian menanti diri awak,xpernh pun sya rasa sia2,bahkan mengajar sya erti setia,menghargai,sabar,dan pasrah dengan ketentuanya..yup,kamu byk ajar sya jadi lbh baik..awak,selama 2 thun perknln kte,baru sekali kte gdh besar kan??pasal pa??pasaii sya nk lpskn awak,nk awak dpt org yg lbh lyk berada dkt ngn awak..*ngengg la ko ni sya,dh dpt yg terlbh baik,gtl2 nk tngglkn..awak cukuplah sekali tu je sya terniat nk tingglkn awak,lps ni..TIDAK AKAN!!dengar tu awak..tidak akan sama sekali..sebb mcm yg sya barithu kt awak ulang kali,kalu awak jodoh sya,sya nk jaga awak hingga hujung nyawa..sebab saya cinta awak dalam hati..yup,u r my first c.i.n.t.a dalam hidup saya..auww *umi,along dh jth cinta ngn mamat sabak bernam ni..maafla bg calon menantu org jauh..hee.sya xnak bebel byk,msj2 sya pun dh ckp mmbuktikn rsa dlm hati sya ni untuk awak..saya tak pernh feel mcm ni ngn laki aw..bak kata awak "awak bertuah memiliki sya" *nk riak jab..thnk a lot my en buah hati..

jeng3,udah 2 tahun dah..excited gi tu..


Syaqira Liyana Binti Ahmad Ghazali

Insan kat atas ni la yg duk gatal2 yg create entry sweet ni kt en buah hati..*opss sweet ke..tak kisah la sweet ke,sour ke,entry ni btl2 ikhlas dari lubuk hati..kt sini gak sya nk wat pengumuman
 "AKU CINTA KAU LAA MUHAMMAD FIKRI BIN JAMARI"ngee..tata

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome