August 24, 2011

Mandi free..


Aku selalu bahagia
Saat hujan turun
Kerna aku dapat mengenangkmu
Utk ku sendiri..


Saya senyum,saya bahagia..yehaa,opss dah lama gila sya tak mandi..mandi pe??mandi hujan ok !!.setiap hari rabu merupakan hari yang sya nantikan,sebabnya,hari ni ada satu kelas je..blh bngun lmbt,n smbg tido ptg cz kelas 2 bermula pada pukul 10..*dulik pe sya,kalau korang tak nk ambik tahu :)),so dengan hati yang berbunga cz lepas present project analysis and design subjek "KEGEMARAN" *TERcaps lock ,pulangla ke rumah dengan hati yang senang..Selain itu,dengan hati berbunga,tgh msj ngn en buah hati,hujan plak turun dengan lebat..Yes lebatnya..dah rasa mcm berlari2 dalam hujan dgn tersyg pun ada..Opss setinggi angkasa anggan2 mu sya woii !!

Tiap hujan merupakan saat palig indah buat budak umh sya..korang nk tgk rupa mereka?sat g sya tunjuk Popular budak umh sya.haha waitt,npe sya kate indah buat budak umah,sebabnya pada masa2 ni la saat best dyeorg ni date ngn tilam+bantal..btul x kekawan semua merangkap budak umh sya yang tercinta??Jujur wooii,jgn tpu,haha..untuk sya plak masa2 tengah hujan ni dapat makan bendda panas2 pun best gak,tp sbb puasa yang bermaksud "menahan diri dari lapar dan dahaga" jadi tahan nafsu makan ko syaaa...!!huu,tp kn ble start hujan,msti kepala akan ingt seseorang..spe?lalala~~orait jom tgk muka bdk umh sya yg basuh kuyup sekali..zooommm...


muka puas bermain hujan


Seyes luv this moment..hujan rahmat pada bulan2 puasa ni..happy sangat la derr..Alhamdulillah..segala masalah lupa sebentar ble date dgn hujan..sebb tu,bila hjan turun sya akan sengeh n senyum sorang2,sbnrnya ada makna :))..hah masa create entry ni,buah hati kol,ahemm awak suh saya pegang kata2 awak ni kan,so bg memantapkan ingtn sy sbg buah hati awak merangkap ur future,sya nk tulis dalam ni.."SAYA XKAN KONGSIKAN AWAK DENGAN PEREMPUAN LAIN"perhh suka2..minggu ni awak lain sangat..ayat awak,perhhh bergetar dalam jiwa ni..kalau blh skunk gak nk bertentang mata ngn awak aw..tp 2 la,tugas sya sbgai seorang pelajar kt p.p ni terlalu bnyk,kalau la umh awak dkt sblh umh saya,haii..TAPI awak selalu dalam doa saya,walaupun kte jauh..insya allah,jodoh pnjg kte bersama di dunia dan akhirat kelak..amin..k.la xnk la kongsi byk2 rasa bhgia sya..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome