August 2, 2011

Maaf dari insan ini


Insan disayangi,adq saya..


Khas buat dirinya..
serius pertama kali bersungguh2 minta maaf,serius pertama kali beria2 menjaga sebuah perhubungan.entry ni khas tuju buat adq saya izda ruzidah..adq saya,bukan adq angkt lagi,istilah tu dh lama terhpus,sbb akak dh anggap adq ni mcm adq kndung akak sendri..akak xthu n xperasan pun yg akak dah jauh tinggalakn adq..kalau adq xbthu akak,akak pun xsedar dik.sbbnya akak rasa akak sama mcm dulu,cume mungkin tak kerap berjumpa adq,n borak ngn adq..
maafkan akak,bukn niat tingglkn adq,atau abaikn adq,tp sem ni sem pling trk pernh akak rasa..yg thu family akak je,betapa tertekannya akak duk kt sini.
lagi pun sem ni sangat bz dengan urusan,tmbh plak dengan mslh..akak mls nk ckp,cume mnx kali ni adq phm akak jb.seyes akak rindu nk brk2 ngn adq,nk lpk ngn adq,tp masa tak mengizinkan..kalau blh nk qadak crte 6 bln tak jmpe adq wktu akak praktikal..
adq pun thu kn,mcm2 bnda akak nk crte..n mcm2 bnda akak nk dgr adq crte..sbb akak bhgia,ble adq crte pasal hdp adq ngn dirinya..seyes akak tak pernh bosan.akak bngga ada adq yg sygkn akak dan ambil brt tntg akak..cume akak je tak reti nk hargai adq kn?akak thu ,salah akak..akak minta maaf sangat2..akak xpernh beria2 minta maaf..pasal kes dalam lif td,akak mnx maaf pergi mcm tu je..akak dah terlmbt masa tu,dan kls akak plak lec nya cik nisha,kalau lmbt mmg kenala..kalau akak xde kls,akak berni cakap,akak mmg akn pujuk adq,bukn akak xnk brk ngn adq,akak thu adq mkn hati,sbb akak pergi jalan laju2 lps kuar dari lif tu..akak dpt rasa.tp jujur xde niat wat adq trasa hati ngn akak..akak xnk gaduh2 mcm ni,akak pun tak nk ptskn hbgn adq akak ni.mcm kte ckp mula2 dlu "AKAK ADQ SELAMANYA" "SIMPAN SAMPAI MATI" akak ingt semua tu..lagi sekali,akak susn sepuluh jari,akak minta maaf kt adq.terima kasih tegur akak..

2 comments:

dekcik said...

maafmu diterima . jgn ulangi kesilapan yg lepas .. :'(

chot ok..! said...

ye syg,akak xabaikn adq pun..
udah2,jgn ngajuk2..nanti kte buka puasa sama2 k




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome