July 10, 2011

Kerja tangan W.A.N.I.T.A

Walaikumusalam..Hee,slalu sya beri salam je kn?so now sya nk jawab salam plak..xsalah kn?Alhamdulillah akhrnya parent tersayang selamat sampai p.pinang hari sabtu..yahuu..nsb smpai,kalau xsmpai,mmg gua caci maki sama pemBERSIHan tu..tp,perjalanan mkn masa smpai 7 jam.slalu dari seremban-p.pinang 5jam ke 5jam setengah,but sokeyla,jnji mereka selamat smpai ke p.pinang..miss my parent so much,walaupn baru 3 ari xjmpe.:P..Dtg p.p sbb hantar barang saya ok..mereka sangat memahami saya kekurangan baju..:P

Lil sis yg shantek,lil bro yg kack.syg mrka.


Sangat xcted ble dapat barang dari parent.paling penting,KIPAS..saya KURENG suka tidur di ruang tamu,dari bilik sendiri.so lps dpt kipas,tido bilik la jwbnya..saya suka,saya suka,saya suukkkaaa...yahuu..hah,sya nak gak cte antara hasil kerja tangan kaum wanita seperti saya..seperti saya ok..!KAUM WANITA


Ampaian yg telah disiapkan oleh kaum WANITA


Nak gak berbangga cz dpt siapkan ampain ni ngn roomate.:P hee..bukan senang2 aw pompuan nk siapkn ampaian ni.agak bngga r gak..tah2 ada gak kaum adam nk pgng screwdrver pun tak reti ADA AW..BA*** seyes aw.laki sejati pun ada gak kut.erk?marah?dulik pe sya..orait,untuk kerja tangan dalam bilik pulak kami conteng2 kt dinding benda ni..jeng3..


kretif x sya ngn roomate ima?:P



garden2,garden..suka3


Agak bngga ble dah siap mengemas n lawakan bilik..fuyyooo..agaknya kalau laki blh x lawakn bilik mcm kami perempuan..haha..ok la,sbnrnya saje je nk taip n update blog,cz time kbsnn blog la sbgai peneman dikala sunyi..werkk muntah baca orait..jmpe lgi.

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome