July 3, 2011

Dye yang prihatin

saya sayanggg diaa..!sape?bestfie,my lovely friend untuil die..sya nak wat entry ni,cz smlm seyes terharu ngn sikap dye..dye ni pantang btl kalau sya xmkn syr,n mandi malam.sya plak cukup benci kalau dye mkn ikan masin..dye ni patuh arahan,sya plak D.E.G.I.L.!! *rin sya wat pengakuan sendiri ni aw :).sya ni syur kurang,kalau mkn memilih..yg rin ni mmg TERlebih mahir,syr pe sya suka,syr pe sya xsuka..tgk,sgt prihatin x kawan bek sya?dye thu sya pling xsuka bau sawi,syr sawi semua tntg sawi la..terbaaikk:)cte bermula slps semalam sya buat hal..buat apa?jomm terjah ke bawah..

semalam sya wat hal,mandi lewat tgh malam,dkt kul 11mlm r gak..niat nak cuci muka,last2 geram tgk air,p wat date ngn bilik air.mcm biasa kalau x 15mnt duk dlm bilik air xsah..ingtkn kluar bilik air slmt,lupa plak parent sya,tgh date depan tv.perrhh agak r kena ceramah se"round"..aiyyoo telinga oo telinga,menjamu selera la ko mlm tu.haha."Along,jgn mandi malam2 blh?along nak kena PARU2 BERAIR ke?" kata ayahku kpada diriku..fuyyoo..dulu my mom dh pesan,ari ni ayh ku BERpesan..aduhh..


Gambr xde kena mengena,.motif :sbg penyeri..walla

Mlm wat semak kt hp rin,cz ada bnda nk sharing ngn dye.spt biasa,topik utama sya akn ckp "rin,td sya kena ceramah ngn ayh,sbb mandi mlm" sya pun bjk p bthu dye.mcm biasa,kena la ngn dye..free dpt SYA DEGIL ! btw blaja dari spe plak rin..opss..n disbabkan mndi mlm,n buka kipas,free2 kaki blh kanan sakit..masa tu ok g,xde la skt mana,cz baru kul 11lbh,stgh jam la gak tahan sakit.bak kate rin,angin.n sya mmg slalu skit kaki mcm tu pun..mcm darah xsmpai ke kaki.:P hee

sambunganya...kul 1am lbh sya tido..sgt indah dibuai mmpi..pukul 3.30 am,sya terjaga..perhh subhanallah,kaki sakit gila..mcm mencucuk2,menags r jb mlm tu.mmg nk jert pnggil ayah.tp ble tgk jam,xjd.automtk ingt rin..sbb he always besde me.walla,slalu ada,tiap kali sya msj.masa ni la wat sya lgi nk mngs terharu..ingtkn dye xbls msj,SUMPAH msj sya dibls.dye xpernh hmpakan sya,dye ssh nk bls msj sya lmbt,plng lwt pun 5,6mnt je.if lmbt pun sbb dye ada gme.bdk sport badmntn.erhh smbg blik..dgn tangan kanan yg krem,kaki yg skit,air mata mglr,mnx dye tmn.smpai kul 4.15am.sian dye,trma ksh rin.anda mmg shbt yg tiada galang gantinya.pngrbanan rin pda sya terlalu byk,smpai sya sndri pun xthu nk bls gi mana..

Masa ni la,dye ckp,degil..!orng ckp jgn mndi lwt mlm,p mndi.tgk kaki dah msk angin,tgn dah krem..p ttp kps tu..seyes dye ni dh mcm doktr sya aw.pape mst dye akan ckp kesan2 wat bnda tu.bab2 syr ke,bab2 kshtn dye mmg tip top..terbaikk..korang ada ke mmbr cm sya? *berlagak jb hee..smpai kaki dh ok,baru sya tdo.trme ksh temn..!pagi2 lgi dye dh msj,tnya "kaki dah ok?"..Allah semgt gila baca msj dye,terharu beb,terharu..Btw kaki dah ok dah..so dnt wory k..hm,ble sya kte thnk kt dye,dye spt biasa ckp "bukan selalu teman sya pun"..tgk3,baik x?aiyyooo awatlah awak ni lyn sya dgn sangat baik..rin,awak la shbt sya pling bek,phm sya..spt jnji yg tlh dibuat,kte kawan sampai bila2.:) terima kasih untuk segalnya kawan..cpt2 sht ok..:)eee tangan nak taip lagi..TERIMA KASIH LAGI SEKALI MOHAMAD SHAHRIN BIN ABDULLAH..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome