June 13, 2011

selamanya bersama ♥


Boleh x untk kesekian kalinya,sya nk story life sya ngn dye kt dlm blog ni?lala~~suka sya la kn,blog sya..hee.apa yg berlaku semalam hari buat sya muhasabah diri.salah sya juga kerana meraguinya,sdgkn awak dah ckp punyalah baik dgn sya,tp tu la,nobody perfect kan dear,seriusly i'm so sory..wlpn en kiki ni kte slh dye,tp in real life sya ni yg slh.:)terima kasih kerana mempertahankan hubungan ni..

Sya akan pegang kata ni "kalau orang yg dia sayang tdk mmpercayai dirinya,spe lagi nk percayakan dye"..btw terima kasih buat sya fikir sebaiknya,dan maaf ckp kt awak rasa percaya pada awak makin rapuh.*poyo gila statemnt ni..perhh,terlajak perahu blh berundur terlajak kata binasa beb..disebabkan 1 tett,1 tottt,1 tuttt,mati2 sya percayakan tittt tu.terima kasih kerana bersikap jujur dgn sya..sya hargai sangat.


Dlm byk2 mms yg awak snd,sya suka gmbr ni..:p


lagu istikharah cinta?kiki wat sya terpk npe kiki bg lirik tu pada sya,dan mcm kiki tls dlm msj"Sebut nama Mu terukir merdu,Tertulis dalam sajadah cinta,Tetapkan pilihan sebagai teman,Kekal abadi hingga akhir zaman"..terngiang dan sya ingt kata2 kiki serta penrgn kiki,npe lagu ni dituju buat sya,"kiki dah jmpe cinta kiki,iaitu sya,tp kiki xbejya mlki spnhnya",kiki,sya akn jd milik kiki sepnuhnya,insya allah,sya akan kembalikn kpercayaan buat kiki,sbb sya dan jumpa cinta sya juga,iaitu fik,dan sya trgn memiliki kiki sepnhnya,spt kiki impikan sya..maaf atas tndkn sya,jujur agak sdh ble dgr ayt ni,tp sya pun sama mcm kiki,cinta..dan sya pun xnk ada pgnti yg lain,sama spt kiki ckp pada sya "xd org len mampu gnti tmpt sya"sama spt kedudukan kiki dalm hati sya.mcm kiki dan sya ckp,kalau xsyg hbgn ni,buat apa kiki dan sya mati2 perthnkn hbgn yg dibina 2tahun ni..maafkn sya,kalau blh,sya nk knl diri kiki sedalam2nya lagi,nk kiki jd milik mutlak sya didunia mhupun diakhirat kelak.insya Allah.

mungkin btl kata kiki,kte ni sehati SEJANTUNG,sya xblh tdo pk bnda ni,kiki pun xblh tdo pk bnda ni,trme ksh krna cari sya kembali pada hari yg sama,sya nk cari kiki,tp sya tkut..maaf xmulakan lgkh awal dlu.mcm kiki tnya sya smlm,sya nk apa?sya xnk pape,sya nak kiki je,nk awak untuk selamanya..sya xnk bnda ni berlaku lgi..xnk3..nsb x breakdown,clash or bla3..Ya Allah,minta dijauhkan sangat.kalau x mmg sia2 la pertahankan hbgn ni.Terima kasih cinta,sebab susah payah terangkan apa yg berlaku..lps ni,sya akn percayakan kiki,lbh dari orang luar.sya btl2 mnx maaf cz xhargai kpercayaan yg kiki tumphkn 100% pada sya spt yg kiki bthu pada sya,insya allah,sya akn cuba kemballikan kepercayaan sya yg dulu tu buat diri kiki.ALL 4 U KAN?Hee.btw terima kasih sbb temankan sya sampai sya terlelap:),sya tingglkan kiki sorang2,hee..hrp,benda2 mcm ni xberulang lagi.sya xnk dah..kali ke2 kte gdh bsr kan?lps ni xnk dah la ada kali ke 3..hee

Muhasabah diri sendiri:TERIMA KASIH yg xterhingga buat dirinya,terima kasih sbb luahkan rasa buat diri ini *kalau xgdh,cara awak luahkan,"kiki cintakan chot" ni len..hee.awak ckp gk hari2 biasa,p kalau gdh,feel tu rasa len skt la awak.hee,selagi sya bersama awak,sya akan hargai kedatangan awak sepenhnya buat diri ini,mcm sya ckp,sya xkan tingglkan awak.insya allah.ahem2,terima kash juga sdrkn sya dgn kata2 kiki yg ni "kiki xpernh ngaku sya ni aweq,or gf,tp sya perasan x tiap kali kiki kol or msj,kiki pnggl sya buah hati.?bg kiki aweq or gf ni adalah untuk main2 kan perasaan,sya ni adalah future kiki,bukn perasaan insan yg dimain2kan",so lps ni sya nk ngaku awak suami sya je la,eh3 slp2,buah hati sya..hee..saya kurang awak lengkpkan,awak kurang,sya lengakpkan,kte berbeza,namun 1 kte sama,perasaan dalam hati awak,sama spt perasaan saya pada awak,ckpla buat saya..kalau awak pernh bthu nk khbrkan 1 dunia saya milik awak,saya nk khbrkn pada langit dan bumi,awak juga adalah milik saya..saya bhgia punya awak.




Ѧʋнαммα Ғικяι βιи Ĵαмαяι.

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome