June 23, 2011

Ku punya kamu,sebagai teman.



Saya pemilik cintamu


Today sya nk share story about me n u a.k.a En buah hati.,still mcm xpercaya,diri ini dah dimiliki *pang ayat gedik ,tp Allah je tahu hamba dia yang ini,bersyukur sgt dengan kehadiran dirinya..tak pernah sangka plak boleh TERjatuh hati ngn dye ni,sbb ingt nk kwn je,tup2 sngkut plak.n dye ni sorang lelaki yg ajar sya jd setia.seyes tarak tipu maa..dye gak ajar penantian tu satu kebahagiaan.

sya setuju jika orang kata penantiaan tu tiadala sesakit mana jika dibandingkan dengan sebuah pengorbanan. korang setuju dak?sebab menanti dye lbh indah dari perlu korban hati dan jiwa dia untuk org lain,sya xkn wat mcm tu lg dkt dye,dan takkan tinggalkan dye,biar bermcm dgaan dtg,sya akn cuba sedaya upaya,mempertahankan hbgn yg dibina..maafkan sya sbb pernh wat awak mcm tu ye en buah hati..Now ble dah lama bersama dye,baru sya tahu dye ni orgnya gi mana,dan secara jujurnya dye dan sya mmpunyai 99% perbezaan.sgt sweet ble byk yg berbeza,sbbnya bnda yg sya xske,blh diajar oleh dye untuk mnjd suka,mnakala benda yg dye xsuka,sya akan ajar untuk dia jatuh cinta.so ksmplnya,byk bnda dye n sya akan bljar suatu hari nanti.1 kami sama,rasa dalam hati dye sama seperti rasa dalam hati sya juga .C.I.N.T.A.

Sya banyak uji ksbrn dye,dan sya xtahu mana hilang sikap dye yg O⅁Ǝ,ƘЄЯΔƧ ƘЄƤΔ˩Δ dye yg dulu..sya suka diri dye yg sekarang.,korang semua pernah tnya tak,apa yg diri pasangan korang inginkan bila bersama korang?btw sya pernh tnya dye,sblm dye jwb soalan sya,sya dah niat dalam hati dulu apa yg sya nk bila dengan dye,tup2 dye jawab "sy trgn nak jadi imam,sya jd makmum sblh sy" Ya Allah,perkara ni la yg sya nk sebut,tp dye dah sbt dlu.Ya Allah,kau berikanlah kesempatn buat diriku dan dirinya untuk menunaikan solat berjemaah bersama-sama.org kata,kalau niat kte ikhlas,pasti Allah akan tunaikan.Amin.

Sya tahu,hbgn korang2 yg terjah blog sya ni,lbh lama berbanding hbgn sya dgn diri dye,wlau msh setahun jgng dgn diri dye,tp sya cukup bersyukur kerana diberi peluang untuk merasai apa yg dikatakan bhgia dgn insan bernama teman.sya juga selalu ingt pesan dye, kita sama-sama pertahankan hubungan ini ye,juga doakan hbgn kte ni :).,sya akan selalu doakan hbgn yg dibina ini,Now sya xpeduli pe orang ckp,pe orng nk lakukan untuk skitkan hati sya,pe org nk kata tentang diri dye,sbb sya sendiri boleh cuba untuk mempercayainya dan diri dye sudh sedia maklom sya benci penipu.Tiada manusia sempurna didunia ini,dan sya sbgai manusia menghargai setiap apa yg dtg dlm hidup sya.bg sya cinta tidak buta,tp manusia yg buta untuk menilai cinta tersebut.



Hati ini telah dimiliki,sya harap dirimu menghargai.bukan mudah membuka hati kembali,seandainya luka berdarah lagi..Ya Allah,seandainya Terpatri hidupku kelak bukan bersama diri dye,kau damaikanlah hati hambamu ini,kau hadiahkan lah insan yg lbh baik dari diriku ini buat dirinya,dan seandainya terpatri dye adalah milikku kelak dikemudian hari,payungkanlah kami dengan rahmat-mu ya ilahi,turunkanlah hujan kebhagiaan,dan peliharalah kami dari menuju jalan yang engkau murkai.amin,amin,Ya rabbal alamin..Insan tersebut bernama :Muhammad Fikri Bin Jamari

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome