May 1, 2011

Dendam terblas budak kecik.haha



akak curi gambar ni plak budak kecik
spek mata nk sama ngn akak..wowww..:P
akak rintik,adq borek..
forever ye bdk kecik..:)
Jeng3..
dendam kakak mu terbalas,ble wat entri tentg budak kecik ni.
oo pekena akak nmpk dlm blog adq dia yang memang lucu

xpe,skunk ni turn akak plak nk wat entri pasal adik..
ok,kt sini akak nk ckp,
adq ni merupakan adq angkt akak yg pertama secara real life aw..
cz adq minta izin kat akak nk akak jd kak angkt adiq,
adq ni yg slalu ngadu ngn akak ble adq ada je mslh,
slalu mnta pndgn akak..
adq pernh ngs sbb akak,ble akak xde kt p.pinang..
adq ckp,"kak,adq rindu ngn akak"
masa tu akak dah xthu nk wat pe,ada orng ngs sbb akak..:)
akak ada bthu kt abg fik jgak aw,
akak cm xcaya,ada gak yg btl2 sedar n hargai kedatangn akak dlm hdpnya..
akak sbnrnya dh mls nk ada adq angkt..
cz sblm ni,ada wnta ni gf kawn laki akak,
AKAK XPRNH JMPE grl tu,tbe2 dye cntct akak,nk akak jd kak angkt dye..
akak xmnt la,serius xnk..lama2 dye plak msj2 n anggp akak cm kak dye.
pst 2 akak lyn cm adq akak la,lama2 tu mcm2 dye tdh akak kt kwn laki akak 2,
dye ckp dye cmbru akak kwn rpt ngn boyfie dye..mean dye nk ptskn pershbtn akak ngn ngn boyfie dye.boyfie dye lbh percyakn akak,
cz kami knl dh lama..orng jujur slalunya menang..orng sbr slalu dpt bnda yg mns.
masa tu kn diq,akak mmg dh nekd xnk ada adq angkt lg,xnk wjdkn cz SERIK..
bnci,orng tkm dri blkng,tp ble adq bthu akak,adq nk akak ni jd akak adq,
mula2 2 agak brt,lama2 adq n akak ni 1 kepla..
smpai la skunk..adq la budk pling rapt ngn akak aw..
pling manja,pling mengada*pdn muka..haha
akak xpernh pk,nk ada adq angkt cm adq aw..
tp serius,akak srnk ada adq..
cz peneman akak masa akak kt p.ping..
sekurang2nya ukhuwah ini dapt berkekalan,mana la thu,
akak hbs poli nanti,then akak kt UKM,
nanti akak jln2 kt p.p ada gak keluarga angkt kt p.p..
mcm adq,mana thu adq nanti dh hbs poli blja kt USM ke,ble adq bsn.
adq blh plak dtg n.9..
akak xminta pape pun kat adq,akak hrp adq pndai jaga diri..
ini akak ada,akak blh la tgk2 kn adq,
adiq blh la ngadu kt akak,lps ni akak dh xde,ngn spe lagi adq nk cte..
pompuan ngn pompuan pmkrn dye len,tp secara JUJURnya akak xpernh pun rasa,
adq ni membebankan bg akak..
terima kasih budak kecik muncul dlm hidup akak..
jaga diri bek2 kalau akak dh xde nanti..
jauh mcm mna pun,akk hrp ukhuwah ini tetap berkekalan sampai ble2..
i always luv u bdk kecik..:)


ikhlas dari kakak mu:syaqira liyana binti ahmad ghazali

2 comments:

dekcik said...

walaweyh !!!!!!!!!!! caya laa .. menikam kalbu .. hahahahha

chot ok..! said...

ikhls dari hati akak dik..




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome