May 9, 2011



alohaaa..
hari ni tbe2 sya nk crte pasal semua barang kt atas tu..
kecuali CJ7 xde kena mngena erk..
hee..saje je ltk n menyemk kt gmbr2 tu..
pertama sya nk cte pe fungsi buku tu..
sengaja sya wujudkn buku tu untuk tls sgala rasa dlm hati sya buat dirinya.
xkisahlah sya marah ke,kecewa ke,bhgia ke,gmbra ke,or kngn mns kte ke,
semua sya khbrkn pada buku tu..
sya niat nk bg buku tu tiap2 tahun perhbgn sya dan dye.
kalau hbgn kte kekal untuk thn ke2 ni,
sya akn pos kn buku tu untuk dirinya..
tp lagi indah kalau sya dapt bg scra dpn n diatas tgn dirinya sendirikn?
tgk la cm mna,kalau ada rezeki sya bg by hand pda dye erk..
kalau blh sya nk bg on time pda dirinya..
so xnk lmbt2,tu yg bg pak cik posmen keje hntr kt umh dye..
sje ngada2..hee
untu key chain tu plak sya dah lama buat
rasanya sblm 1/8/2010 kut sya dah wat..
agknya awak ingt lgi x tarikh 1/8 tu,awk luahkn rasa hati awak pada sya
masa tu la,sya thu perasan awak pada sya mcm mna.
terima kasih dear..
masa tu jugak,sya trs bthu kwn2 sya perasaan awak pada sya mcm mna
"sy syg awak lbh dri seorang kwan,mean as a partner in my life.sya phm kn?"
ni ayt awak kn?dah sya ingt lgi 1 ayt ni
"sekali sy dah syg,smpai mati pun sy ingt orng tu"
wahh like2..apprcte dear..sya akn ingt smpai ble2.
maaf la nama tu tersalah eja,
xsengaja aw,bukn disengajakn..jgn pk len2..
nanti sya bthu awak,npe nama tu slh dieja..
yg pntg pe yg sya ni demi kte..i luv him.
dan last sekali kad hitam sampul merah..
2 merupakn kad yg sya akn berikan pada lelaki yg btl2 sya rasa ptt terima
dah lama sya simpn kad tu,dn sya rasa sya dah jumpa spe yg lyk buka smpul surt merah tu
mungkin dirinya lyk membacanya nanti
sya akn beri kad tu sndiri pada tgn lelaki yg sptt menerimanya.
bukn post..
sya akn rasa tenang ble lelaki tersebut baca ayt 2 dpn mata sya..
yup sya memang pelik,dan kalau blh sya nk hbgn sya ni lain dari yg lain
mean sya akn wat perubahn,kjtn buat dirinya..
sya xpedli pun kalau cdgn sya,rncgn sya orang anggp pelik2
n sya xpeduli pun kalau orang kte sya ni romantik ke,jiwang ke,tah pape pe
tp sya buat smua ni cz mkna ..... diri sya pada dirinya.
mungkin xramai yg wat mcm ni n trpk nk wat mcm ni,
tp kthuilah,sya xtiru idea spe2,
dn bnda ni dtg dari diri sya sndri..
awak,kalau awak kata awak xromantik,sy blh jd romantik untuk awak.
awk ni kelakar n memahami orangnya..
terima kasih untuk segalnya..:)
terima kasih awk cz bhgiakn sya hingga saat ni..:)

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome