April 28, 2011

Teringinnya..!!



Jeng2..
lama rasanya xupdate dlm blog sya ni..:)
sebabnya bz membilang hari nk tamat li..
yahuu..
n mcm2 perancangan ada lps hbs li..:)
duk n.9,g melaka,g jb,n xde aral p.p sya mari..
seronokkkknnyaaa...!!
tp seronok2 kena pk repot final plak..
huhh,alhamdulillah nsb ada cti selama 2 bulan,so sya akan manfaatkn sehabis baik la..
insya allah..
ok sebenarnya sya xnk stry pasal diri sya..
tapi nak cerita pasal MY PARENT
nak tahu kenapa,anak dye ni cemburu..cemburu sangat2..huhu
mereka berdua pakai baju yang sama,

hah ambik ko,kn dah kasi tgk sama ini gambar..:)
semangat 1 malaysia kut..
kadang2 nk gelak tgk baju ni,
tp sbb anak yg solehah,ditahannya juga gelak..
tp ank umi n ayah suka,cz SO SWEET..muah..hee
wahahaha..maaf ye..
ble sya tgk gmbr ni,
mula la gatal tu datang..
sya harap sangat ble sya kawen nanti,husband sya always bersama2 dgn sya..
jgn masa bercinta pkai baju kaler samapegang tangan bagai nak rak bersama,masa KHAWIN nanti x..
bukn setakat tak nk pkai baju kaler sama,KELUAR sama pun dah xnk nanti agaknya..
Ya Allah,takut ble fikirkan 1 hari nanti akan hdup bersama seorang lelaki bergelar suami..
kalau blh,sya xnk la lelaki sya tu seorang yg hpkrit..
mean,tunjukkan diri dye yg sbnr,xpyh nk pura2..
sya xske..
kalau blh biarlah husband sya kelak sanggup susah senang ngn sya
sekurang2nya,ble sya nangis ada bahu yg sanggup ditumpngkan,
ble sya terluka ada yng sanggup merawatnya..
sya akn ngs ble fikirkan benda ni..tacing?yup,kadang2..
cz takut,n jujur smpai skunk xcaya umur dah 20..
ya allah,cptnya masa berlalu..
sya harap liku2 perjalanan sya nanti dilimpahi berjuta2 kebahagiaan.
sya harap my future husband,blh bimbing sya untuk selama-lamanya..
insya allah..wasalam

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome