March 20, 2011

Sakitnya tahan rindu didalam hati

Huh,nape la sekejab sangat cuti,
ari ni je dah ari ahad,
seyes SYA NK CUTI LAGI..
kalau blh nk cty n trus cty.
xnk g tmpt li,bosan.
cz aku benci buat sistem..
benciii..!!
xsabar nak pulang ke pulau pinang,untuk sambung stdy balik,
rindu ngn kawan2,rindu nk tgk pantai.
aiiyyoo xsbr dah rasanya nk pulang ke p.pinang tmpt stdy ku.
seyes li memenatkn,membosankan.
kalau kt poli,bsn2 je tgk pantai.
xpyh g pntai pun,g kt balkoni kondominium ku,
yg bertingkt 25,then menjerit mcm sakai..
dah lps stress,xpun grw2 ngn kawan dah ok dah..
ku rindu suasana itu..rindduuu..
kalau kt n.9,sya wat pe je?
pe lagi,terperap dalam bilik 24JAM..
cz kt sini xde mmbr rapt,so agak bsn..
nk kuar umh?huhh lagi la kaki ni mls nk berjalan.
partner xde,mean mmbr ok..so dalam kpla xhbs2 membilang hari untuk pulang ke p.p..
sya tahu,korang semua wawa,ima,rara kompem rindu..

Sumpah sya rindu korang

yg rara xpyh ckp la,lagi la nk abz li cpt kn?
wawa,sya thu wawa rindu sya..haha..
ima plak,aii rindu nk buli ima..
rindu ngn korang smua..miss u frend..
dah la,lps gak beban rindu ni walaupun sdkt..
hope kte dpt berjumpa bln 5 nanti k..
tata


No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome