March 3, 2011

Macam2

Macam biasa,
Assalamualakum la dulu..
hari ni mcm2 la yg berlaku..
ada yg manis & ada yang kurang manis,bukan phit aw..
aiyyooo..
ari ni ada staff baru msk kt unit uptm,ok la..
but ada yg ckp,dye tu cm sombong2 n xtgr kteorang pun..
senyap je..xpe2,mybe mula..dnt jdge book by ths cvr ok..
hope 1 day dye akan beramah msra la.:)
dan menyedihkan,sya,mira ngn alif kena pindah seat depan..
dah x duk lagi ngn staff operasi n dekt ngn dila..
so yg duk blkng tinggl dila,esh ngn hairi..
sian kteorang cz dh xrapt n nk wat sistem sama2 pun dh xblh.
n disbbkn kami ni stdnt prktikl,so kmi follow je la..
sebenrnya kami g ske duk blkng,cz ada kak nor yg meriah..n dkt ngn surau 1 hal..hee..
tu la..:)n masa dah dpt seat baru,tah mcm mna,masa aku kemas tmpt,
aku blh xperasan ada gelas kt situ..apa lagi retak seribu beb gelas tu

aiiyyoo,sya3..1 ofis pndng,but sya ni jns orang yg xde perasaan..
muka still comel g..haha..siap blh snyum g..
chill la,gls pecah je pun,bukan hati pecah..haha:)
ok,sory untie,cz pnggil kamu untuk sapu gelas kaca yg pecah n bederai 2..
dan ari ni aku xkn lpe,cz untuk pertama kalinya aku blik lmbt..
mna xnya start bentang sisitem pukul 5.15pm,sedangkan aku ptt blik pukul 5.00..
so ikut je la,dah dye pnggil meeting,msk..pnggil bntg sistem msk je..
aku no2 bntng,masa tu aku tgk dh pukul 5.20..so cpat2 aku bntg.
dah abz bentang aku pun pe la minta diri untuk pulangla,
walaupun esh,hairi ngn alif belum bntg lagi..
sian ayah kena tunggu along lama,n nsb baik ayah memahami..
so slalu smpai umh pukul 5.40..jd sya sampai unh pukul 6.15..
agak lwt gak,but xpe..berkorabgn sikit je waktu..
ok,dah ngntuk la..
time to sleep..miss my bed..:)
gd nyte semua..


bestnya if katil ni ada kt p.p,nanti baru semngat berkobar2 nak g kelas n blja..hee

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome