March 1, 2011

Kanak2 La sya ni

Assalamulaikum semua,
ari ni sya nk share kegembiraan,
hp kesayangan sya Sony Ericson C903 sudah keluar dari hospital swasta,
dengan bayaran RM100..huhu..wahh mewahnya kau erkk hp..
ceiittt..xpe la,RM100 pun RM100 la,dri aku xblh nk dengar orang ckp ngn aku,
dengar suara kesayangan aku,n xblh nk tatap2 msj2,bek aku korban sikit wang tu..
xluak pun..kan sya kn *keterpaksaan..kalau aku shpong 5 baju dah dpt..ceihh
xpe2,1 month waranty..ari ni sya nk crte time kt ofis..
huh,seriusly ari yg memenatkan..
cz tok ketua kampung perhhh ramai n penuh lak aii..
time2 ni la plak cecah sampai 22orang..huh xmenang tangan nk tolong semuanya..
n paling sakit,ble yg sory to say la lembab mmg terlbh lembab..
sampai tahap cipan la..aduhh mmg sakit r aku time ni..
dah la xberapa sihat sangat ari ni,smpai ayh pagi2 tgr..
ko buh bedak ke long,mean muka sya PUCAT ok!!
bukan sya ni nk bertepek2 kt muka ok..setakat g ofis xpyh krim2 de..
kalau kuar,tu len cte sikit..mmg sya akan buh krim,supya muka nmpk bertenaga n segar.
cehh,terlbh sudah sya..peace :p

Bak kata dauz kecik:Sya ni simple but nice..kata dye ok..

Dan mmg sya seorang yg simple n ceria..wat pe la nk sush2kn diri over lebh2 leceh beb..
simple easier ok..janji K.E.M.A.S!n sya ingt kata ayah..
biar buruk diluar,cantik didalam..kalau blh sya nk ke2-2nya..
cantik diluar penuh dengan nur dimuka,dan cantik didalam dengan penuh ketakwaan dan keimanan..mampu ke sya lakukan?hanya allah yang layak menilai sya..
balik2 dari dpt hp kn,trus sya kol en pau sy..
p sedih dye xangkt,niat nk kenakan dye n kacaw dye..p kecewa plak..
n xsampai setengah jam hp bunyi lagu "Cody Simpson - 'iYiYi' ft. Flo Rida",spe g en pau sy kol la..n dpt kenakan dye gak..
"asalamualaikum,testing2..sya dah dpt hp sya"..haha ish mcm budak2 la sya ni.
ni la ayt yg kamu dengar dri sya kn?:)hee
btw sian kmu cz mcm bnda kmu wat erk,printer rsk ye syg?:)
n kmu ponteng 2 kelas !! ishh lec tgk stdnt dekan kte ni..haha..its ok dear,sabar je la..ada sbb npe jd mcm ni mybe..
i always beside u,n kenakan u kaw2..ahaha..:)
n sya senyum je ari ni,ble kamu bnyk sebut lala~~ pada sy..
hargai dear..tq:)

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome