March 21, 2011

Macam2 Hal la..


still tersenyum walau hati ..


Alohhaaa...
y sya tukar kaler tulisan,cz ada orang komplen kata tulisan sya tak nampk if guna kaler biru..aii xsangka rajin erk tgk blog ni..
hahaha...sape budak comel yg komplem 2..ni r..cik wawa
wa,sya dah tukar kaler,hope enjoy ur reading ok..
n 2 all yg sudi menjejakkan mata view blog ni gak,trimas2.
sebnarnya xde benda sya nk stry.
but nk share,ari ni membosankan & tersangat2la bosan kt wisma td.
n btw sok plak last day sya jadi lec tuk ketua kg n.9..
wow,kejb je dah hbs ngajar.
wlpn pent,tp kenangan bersama ketua kg n.9 terbest n terbaik.
mcm2 benda sya bljr..
cara adab dengan orang tua,bersabar,hormat menghormati,pertuturan n byk g la.
so spe yg rasa diri 2 masih x beradab lagi & kurand diajar,
u shld try smthng dfferent iaitu mengajar ketua kg.
best aw..seyes best.:)
tak tipu,walaupun penat sikit la kan..
ok,hbs stry cte diwisma,
now disambung pula crte yg sememangnya sya xnk crte..
Ya allah,Kuatkan lah hati kami,
dalam menempuh dugaan dan halangan yg tlh kami terbitkan..
curahkan la kesabaran,ketabahan,kejujuran dalam perjalanan ni.
ku tahu,segala yang berlaku berpunca dari hati hambamu,
Ya allah kau periharalah iman kami,
kejujuran dalam perhubungan kami,
ketabahn untuk melangkah jauh demi perhubungan kami,
aku mohon kepadamu yaallah.
amin amin ya rabbal alamin..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome