February 14, 2011

saya bahagia dengan kamu F***I

aloohaa.
sya happy sangat hari ni..
tahu x kenapa,cz masa kt ofis yg bestnya langsung xsentuh sistem a.k.a task yg diberikan,
sbb utama,sox kan cuti !!yahu..
cty maulidur rasul..
kena present rabu ambik ko sya,mengigil padan muka..haha
ari ni,ak ngn miera duk survey hotl kt pd,cz rancang ingt nk p oliday past abz li ni..
hope menjadi la rancangan ni..msti meriah if ada ramai2..
walla wei..terbaik r..amin3 ya raball alamin,hope menjadi..
n dalam pada masa yg sama,aku pe g duk usha train ETS ipoh-seremban @ seremban-ipoh..
hope kamu blh trn erk,sy kangannn ngn kamu sesangat..
ops terlbh sudah..haiyoo
n hope apa yg dirancangkn juga menjadi..
kmu thu,sy xsabar nk buli kamu secara kaw2,cz kmu slalu drop saya kaw2 kan,
lbh2 lagi masa saya ngs,sy ingt apa kmu dah wat pada saya en kiki lala..
n sy teringin tgk kmu pakai baju ni,hadiah pemberian saya ni..
msti lagi kacak kn?

n tolong tunaikan impian saya ni aw,sy teringin nak tgk kamu pakai bju ni,
depan mata saya..n nak snap pic kmu banyak2 mcm artis blh x?
haha.."PAU HIDUP,BERBAJU HITAM"haha.
pau,thnk 4 everything pada awak..
awak saya pegang kata2 awak
1."kalau sya wat cm2(curang),mmg pau akn ttp ati ni tok sape2.sungguh"
2."once i've my heart n only one n no more after that"
n sy hrp janganlah awak or sy keluar kata keramat yg mnyakitkan 2..
ok?sy xkn mara2 awak mcm mlm jumaat tu..
maaf sy k,past ni kalau sy xde mod,sy akan bthu awak awal2 k..
all 4 u..tq cz pertahankn hubungan ni,thnk 4 everything pau..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome