February 25, 2011

SAHABAT !!



sahabat merupakan orang yang paling penting dalam hidup seseorang..
aku nmpk kesungguhan seorang sahabat ble aku berada didalam duka,
dan saat ini lah shbtku akan cube merawat hati aku,
bila aku kesusahan,dirinya juga sanggup berkorban apa saja untuk diriku,
sampi diriku xterbalas mengenangkan perngorbananya kpada diriku,
ku ingt lagi saat air mata ini berlinang,
shabtla tempat aku meluahkan segalanya,dan saat inila
dirinya xpernh lelah memberikan aku kata2 semangat,
serta mengesat air mata tangisku ini.
kini aku rindu saat yang dulu.
ble ku kenang kembali,depan mataku kau mengisi pemergiaanku didepan matamu
kau ucapkan rindu pershabatan,
kalu luahan sayang sbg ikatan persahabatan
namun kini kau menjauh pergi.
jauh meniggalkan diriku,
aku tahu dikau sengsara,aku tau dikau kecewa
sama seperti diriku
kau ego,diriku juga ego
namun aku tahu ko inginkan kemesrasaan persahabatan yg tlh kte bina dulu
namun ku ingin kau tahu,
ku rindukan saat persahabatan kita yg indah dahulu
aku rindu ingin bergurau senda dengamu,
aku rindu dengan kenangan persahabatan kte yg dulu
kembalilah wahai sahabatku ......,

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome