February 25, 2011

Need someone to share my problem but .....

pertama sekali aku nak say argghhhhhh !!!
hp sony c903 time2 ni la plak speaker rosak..wtf..!!
geram3,blh x kau rosak time ari isnin,sox aku nk kuar,aku nk pkai hp 2 la..
mengong btl..nsb aku sayang ko hp,kalau x dah nazak aku kejekan..
ceiihh..huh..sabar je la hati..
malang sungguh nasib..xpe la sya..
dalam masa aku menulis rasa tidak puas pasal hp,
air mata ni deras keluar,argghh air mata tolong la berhenti.
jangan keluarkan air mata ini lagi..
Ya allah,kadang2 aku lemah nk hadapi semua ni,
tp demi seorang hambamu ku gagahkan kaki untuk melangkah jua.
sakit hati ni,ble ditimpa masalah mcm ni,tiba2 saat ini aku ingt pada seorang sahabat yng always ada disisi aku.
sya teringin nak luahkan pada seseorang pada dia,tapiii..
sya terpaksa pendamkan,Ya allah rindunya..
beban ble tanggung bnda ni seorang diri,tp aku susah nak cayakan seseorang,
dan aku pilih untuk memendam dan meluahkan segalanya di atas kertas,
kadng aku percaya bhawa pht akan tiba manisnya,
dan manis akan tiba pahitnya..
npe ble kemanisan tu hadir dalam hidupku,
mesti diiringi dengan pahitnya.
aku ingt lagi saat hati ini ditoreh2,Ya allah tuhan je tahu betapa sakitnya hati ini memendamkan perasaan marah,kecewa,pilu tp apa yg mampu aku buat..
diam dan lihat kebahagiaan orang tu..seungguh aku xphm deangan apa yg berlaku sekarang..aku nak manis tu,tp aku xnk pht tu mengiringi..
dan aku selalu fikir,apa yg aku wat ni adakah btl..?
Ya allah ..

6 comments:

Ar-Rasyid said...

Salam sya..
Sabar lah sya...disebalik kepayahan itu ada kesenangannya kemudian..
percayalah..hidup ini ibarat roda.kadang2 kita berada dibawah.kadang2 kita berada diatas..yang pastinya,kita tak akan berada dibawah dan atas selama-lamanya..
"Renungkanlah..Kadang2 ALLAH hilangkan mentari..Kemudian dia datangkan guruh..Puas kita menangis..Mencari mana mentari kita..Rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah..Sabarlah duhai insan.Ada kemanisan di sebalik kepahitan ini .. :)

chot ok..! said...

dear:i apprcte wht u say..
thnk dear..n sya akan ingt kta2 syid tu..sya harap akan ada kemanisan tu..insya allah:)

Ar-Rasyid said...

thanks coz accept what i say :)
i just what i can say..
i dnt want u always like this.
always give up in your life...
life is only once,amazing..you must find the best ... actually when you behind with Allah..InsyaAllah..your life is better and more than your previous day..believe it :)

sya: i thought i must spend time with you..i need you to teach me how to build blog become awesome like your blog.. :P

chot ok..! said...

haha..
what?blog sya awesome..
mna ada la syid..
biasa2 je.
sya xkn pernh gve up dengan hidup yg sya pilih ni..:)

NaDzIrAh AmIr said...

owh...
lbey kurg same la ek masalah kita...
dh la hp rosak...
rase mcm lps 1 mslh 1 mslh lain lak yg menimpa....
smpai kdg2x rase x tertanggung...
kan3x

chot ok..! said...

btl 2 syg nad..
mcm2 benda yg menykitkan hati ni,
meronta2 jiwa ni..
tabhakn je la hati ni nad syg




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome