February 18, 2011

kenapa?

sya sendiri pun xtahu nak cakap pe,n mcm mna..
cume agak down ble orang perlekehkan sya..
xpe3,mungkin dengan ayat tu,
sya akn pk positif untuk menaikkan diri sya menjadi lebih hebat lgi..
btw thnk to Wan Hairulshifah Wan Zahari
cz bg kata2 semangat dan buat sya fikir sejenak..i lke ur opinion
"Tp lama kelamaan baru kita sedar tunduk pd mslh xkn selesai. org lagi suka, kita je sorg2 merana"..tq frend
n 4 all people in the world,I want u 2 know
NOBODY PERFECT

sya malas nk salahkan sesiapa,tp tolong la paham kehendak sya selama ni.
apa kemahuan sya.
selama ni,sya dah cuba jd yg terbaik,
tp dari pandagn mu,sya ni truk, blaa,blaa n so on..
sya dah xthu,mcm mna lagi nk tarik hati kamu..
kadang2 sya xrasa mcm orang lain dapat n rasa,mean biar sya sorang je tahu.
this not fair for me..
but i try to follow ur rule walaupun bukan dengan rela.
tlng la paham,ikut kan hati,sya nk je luahkan apa yang bersarang
tapi disebbkan benda besar menghalang,
menjadikan sya untuk memilih berdiam diri,
sya xtahu sampai bila sya boleh bertahan..
ye,sya thu mmg sya ada wat salah,tp tolong la jgn ckp mcm 2 sekali dengn sya.
dan kesalahan tu kecil sangat2.
dan kalau sya cte ngn ...,msti ... akan cakap:
"hope sya paham la,nk wat cm mna,dh mcm 2 prgai dye.."
dari sya hidup sampai sekarang,
10 jari sya susun,sya mnx maaf cz salama ni kalau sya ada mengecewakan kamu.
tulus dalam lubuk hati sya,sya lagi nk wat yang terbaik..
1 je harapan sya,doakan yg terbaik untuk sya..

Ya Allah,aku memohon ampun kepada engkau Ya Allah..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome