February 23, 2011

Jauhnya sya fikirrrr.....

huh,sebenarnya sya xtahu nk crte pe pun kt blog ni,
but td masa time rest kt wisma sya ada la baca2 blog..
cz sya ni mmg rjin usha blog orang..
smpai mod gatal datang..
so hati pun berkata2

hati:jom kte baca artikel tentang cinta
akal:ermm,malas la
hati:jom la,dari ko bsn lyn sistem 2.
akal:yela2,aku join sekali..

so akhirnya aku pun duk la usha blog2 orang yg berkaitan dengan cinta.
mcm crte ada gak,antaranya:
cinta sejati
cinta islam
cinta tipu
cinta sedih

n mcm2 cintala..kalau rajin g je kt google taip cinta..
mcm2 cinta ada..masa aku duk baca aritkel 1 kisah cinta ni.
aku mnt btl ngn ada 1 artikel ni.
cz dye mngajar aku untuk mnjd sabar dalam percintaan,jgn berprasangka buruk
n mcm2 g la..dan dalam pada masa yg sama dalm hati ni kuat memberontak..
wahh bstnya if wujud lelaki sesabar mcm 2,sesetia bgtu..
kadang2 mcm xlogik pun ada gak,errmmm ssh nk jmpe orang yg btl2 xreti nk mara ni
lbh2 lgi insan bernama LELAKI..n angin lelaki ni lagi susah nk ramal.
kalau pompuan tu kte phm,tme mara2 2 mmg tgh wat ABC la tu.
kalau laki angin2 xtentu pasal tu sya xthu la nk ckp pe..haha..
hah berbalik pada cinta.ermm kadang2 tkut ble pk kn bnda tu..
msti mcm2 rintangan + halangan mendatang..wat teruk la ko ni sya.
tp kan3,sya pk gak hidup sya nanti..bhgia ke,x ke..
aiyoo jauhnya kau pk..
tgk orng berumah tngga ni bhgia je,romantik je.
teringin rasanya nk rasai mcm tu gak..agak2nya masa depan sya merasa x smua tu.
huh,ari2 sya selalu doa mengharapkan kejyaan didunia dan diakhiart.
dah la sya,pnjg sangat dah kau taip ni..
so noktahkn cepat.
wasalm

3 comments:

Faizal Ezal said...

hohoi.......muahaha

Faizal Ezal said...

http://asalboleyjew.blogspot.com/2011/02/cinta.html

http://asalboleyjew.blogspot.com/2011/02/13-tanda-anda-telah-jatuh-cinta.html

chot ok..! said...

abg sengal..
ada apa gelak2 r.
cibuk2..




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome