February 20, 2011

Cepat masa berlalu

Agak lama xupdate blog,
sbb utama,baru pulang dari kampung..
rindu gak kt wan n atuk..
lbh2 g teh susu penangan my wan..
perhh rasa dye..fuuhhhh tiada tandingan..
n wan aku pun mmg tahu,tiap kali bangun tido,air teh akan wan aku hidangkan..
sbb utama,aku cucu kesayangannya..:)
wink2*..sebenarnya tiada benda pun nk dikongsi kan,
tp malam ni,tgn aku rasa gatal sangat nak menaip,mybe sbb dah lama xmenaip panjng kut.
ye la,kat kg line tenet slow la..tgk brdbnd pun trsa mcm nk bling kt tingkp..
cz slow sangat..haha..p aku xkn wat cm 2,cz aku ni agak penyabar sedikit la..
cakp je,p XKAN buat punya la..hee
sabtu malam wan ada buat kenduri..terlebih meriah..
bst sangat,n kazen yg dah lama ku xjumpa pun aku jumpa..
fuhh,mcm xcaya cepat sungguh masa berlalu..
n masa kat kg aku jumpe gak ngn kazen aku yg aiiyyoo susah nak cakap..
ni r..:jeng3*

with my kazen husaini mahmor peserta akademi alquran ke5

mula2 2 cm xcaya pun ada,p lama2 realiti la plak..
dulu masa skolah rendah ngn sya,men2 sama je kt pasar ampangan ingat g x?
sampai dagu sya terkena gelonsor,n darah..haha..masa kanak2 la..
dah tu masa skola menengah pun tetap sama g..
masa tu,sya dah nmpk husaini ni lama2 meningkat..
tgk2 sape sangka nek mcm ni sekali..
wish u gud luck untuk masa2 depan lagi ok..
alwasy suport,n mcm kak long cakap,kalau kalah...
NO TAMAN IXORA LAGI..haha..
ok,dah abz stry pasal orang,now nk stry pasal diri sendri..
sebenarnya ari2 secara jujurnya aku membilang hari maw habis praktikal.
xtahu la knpe,jiwa bukan untuk rasai alam perkerjaan mahupun li..
cz dalam kepala,pk nk hadap buku,blaja..
rasa rindu nk dengar lec berucap:),nk copy n paste asg,nk meniru dlm kuiz,nk curi tulang time lab,nk wat last2 minit mini project..
ni ke aku?opss nope la..tp seyes aku rindu nk degr lec ngajar,wat asg perbincangan dalm group,wat kuiz dengan sehabis baik,bekerjasama dalam menyiapkan tgsn lab,dan wat mini project dengan jaya..
now,berkira2 hari ble maw rasa saat tu..
sya tahu,kawan2 lain pun sibuk nk hbs li ni..
aiyyooo,cpt2 erk masa berlalu,n task sistem minta dipermudahkan la watnya..
amin3..huh mata nak tertutup..
tilam pun dah memanggil2..
maw wat date lu..nyte u all

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome