February 15, 2011

wedges bertukar menjadi handbag.lol~


orang kata mata saya bulat,
sbb utama kenpa mata saya bulat ialah:
saya suke tengok gmbr en pau saya yg always berada tepi katil saya..
so spe2 nk mata bulat,tgk la tersyg,fmily anda hari2 ok :)


assalamualaikum..
npe sya ltk pic sya?cz sya suke,lgi pun ni kn blog sya..
xde gmbar mcm kurang je..haha..
bg sya la..
hte me,i hate u more..so?
kte enjoy..loll~~
erm,i love kemeja,xmcm en pau sya xske ngn kemeja..
kemeja lagi smart aw,dri awak kena pkai baju kurung..:p
xpe2,jumpe nanti,sya mhu awak pkai bju yg sya bg tu..
xpakai,tinggal awak sorang2 kt tepi jalan..haha..
erm,gmbr tu diambil time nk g shoping..
bajet nk beli 2 pasang wedges..
black & white..
tapi,len dirancang lain plak beli..
nak tahu beli apa..?jeng3

ni har,sedangkan hari 2 baru je angkut 2 handbag pada waktu yg sama..
dush3..nsb aku angkut htm,kalau aku angkut biru td kt kedai..
woww,lgi hot..xpe3..
hitam mach ngn smua color,agak2 kalau en pau saya thu,
kena drop x?haiyoo..xpe2,mybe minggu ni gak beli wedges..
dah tersedak ni,cz nak pkai dah..
minggu ni je ada kenduri,minggu depan pun kenduri g..
hah,dah alang2 ckp psl kenduri..
kenduri utk minggu depan,wahh sya nantikan kemeriahanya nanti..
n..xksh la orang nk ckp pe..
yg penting sya bhgia with my self+family+en pau+friend=luv u all
to my lovely frnd "budak jepeun" hope apa dirancang menjadi ok..
jumpa nanti..:)

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome