January 29, 2011

SAY:good bye pada kenangan pahit

Ya allah kau berikanlah kekuatan,ketabahan dalam hati hambamu,
dalam menempuh segala dugaan dan cabaran hidup ini
btl ke,orang lain makan hati bila lihat aku bahagia kini.
dan kenapa aku rasa ramai yg makin menjauh..?
pagi2 lagi ak dapt msj dari kawan,
dan aku xthu kenapa,dye mcm xselesa denganku saat ini.
kenape,kenape dan kenape?
kadang2 nak je aku lukakan hati sendiri demi melihat orang lain bahagia
tapi bila diingatkn semula kata kawan ku:
"sampi bila ko nk derita,n tgk orng lain bahagia sya,
kadang2 kau perlu pentingkan diri untuk kebahagiaan kau juga"
kadang2 btl juga apa yang kawan2 nasihatkan pada aku.
btw ak xsanggup..
hurm..lepas sorang2 hilang orng yg disayangi..
blm selesai kes yg sorang ni,kes orang lain plak datang.
mcm mna,kalau ak merasai juga apa yg kawan aku 2 sedang alami,
kehilangan orang yg disayangi..?
mungkin ni yg terakhir aku rasa,dan akan ambik masa lama untuk pulihkan luka dalam hati..:)
sakit bila orang yg kita sayang,tanpa kata apa2 trus mnx putus..
wtf boy..2 my lovely frnd,
bak kata ak ngn *****,ko xrugi pape if boy 2 tinggalkan ko..
thu sbb apa?
bak kata *****,kalau btl boy tu sayangkan ko,
xkan senang2 dye akn tinggalkan ko..
percayalah..
xpayah la ko tagih sayang orang yg xudi..lepaskan semua kenangan tu semua.
aku mengeti dan aku pernah alami juga apa yang ko rasakan saat ini,
apa yang mampu ak cakap skarang ni.
pahit yang kau rasai sekarang ini,akan diganti dengan bermacam2 kemanisan.
aku harap kau tetap tabah..dan mcm ak cakapkan dalam kol
"ko hilang 1 boy,tapi ko x hilang syg dari kawan2 ko,dan family ko.."
adatlah dalam perhubungan ada pahit ada manis..
yang lepas,biarkan berlalu..selamat tinggal pada kenangan pahit 2.
:) i know u can do it to forget about a boy..
go..go..go..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome