January 23, 2011

Date..


amaran:jangan tergoda
hak milik en pau saya..:)

perhh gila poyo statement,saje je ltk pic tu,
cz rasa mcm nak la..haha
skti sya la kn,blog sya,nk ltk pape pun sya punya pasal la kan?
suke ngn pic ni..thnk pda phtgfr sya k..
like3 hasil kerja kamu..muah.
hah..
sungguh indah hari ni..
lepas gak hajat ak untuk membeli handbang..
niat nk beli 1 je warna cklt,p dah terberkenan ngn 1 handbag pth ni
so pe lagi?angkutla..
so untuk ari ni je,ak memiliki 2 handbag baru..<3
beli kt mna?giant senwang..
hah,lupa..
hari ni utk pertama kalinya ak date..
date ngn spe?my lil bro..
n dye jdi drver,peneman shopping ak..

gmbr separuh je,xblh gmbr full
byk sebab2 tertentu..hee

thank ok bro..
erm,tp kn masa dlm kete kepala asyik ingt kt 1 mamat ni je..
wow,alangkah indahnya bila yg memandu disebelah tu en pau sy..
walla wei..
angan2 setinggi gunung:)
xpe3,insya allah,1 day akn jdi realiti kte..
hurm,ble trgt dye,tbe2 je risaw..
td kmu kol kn,hurmm kamu jaga kshtn 2 bek2.
mkin trk plak..umi pun demam aw.
n seriusly,im so sory cz xtunaikan hajat kamu.
sya xreti nyayi la dear,n sya segan nk nyayi untuk lelaki
wlpn kmu ni sy punya,perasaan segan tu ttp xblh dielakkan.
mybe kalau diizinkan Allah,dpt la kmu dgr suara nyayian dari sya.
i miz u 2 dear..jaga diri bek2

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome