January 2, 2011

2011


alhamdulillah,
kerana dapat lagi menyedut udara anugerah ilahi di muka bumi ini
sambutan tahun baru sya pada thun 2011 disambut dengan gembira sekali,
cz awal2 pagi lagi sya dan sluruh fmly gerak g pd..
bg sya,bersama keluarga la,saat paling indah yang sya lalui.
sya bersyukur sangat dikurniakan kelurga yang harmoni & bahagia.
sya harap 2011 ni membawa sejuta kegembiraan buat sya dan seluruh umat islam didalam dunia ni..azam sya pada tahun baru ni,sya nak mulakan hidup yang baru dengan jayanya serta sya harap sya dapat memperbaiki diri ini menjadi insan+anak+kawan yang lebih baik dari hari2 yang sebelumnya..insya allah..:)
sya masih xpercaya,terlalu awal rasanya untuk sya melangkah dari umur belasan ke puluhan..cewah mcm dah tua plak..2011 umur sya dah 20?huh biar btl?
sedangkn perangai masih lagi mcm budak2 je..tp kadang2 matang gk la..
dan paling bahagia bila,dah 2x sambutan tahun baru ini disambut dengan seseorang yg sya hargai sepenuhnya..thnk dear.sya ingatkn dah xde pluang lagi utk kte sambut tahun baru bersama.
thnk cz hargai diri sya,syg diri sya dan banyak berubah demi menjga perhubungan ini.
sya harapkan hubungan yang dibina atas sbb kasih sayang dan ukhuwah ini berkekalan untuk selamanya..jangan pernah ada rahsia antara kita..:)
ari ni kamu daftr dri kn??cm mna best x?
sya sengaja xnk msj pau,cz sya thu msti pau bz..jd sya senypkn la diri..
tgk2,sya dh blik dri shpng pau kol..wh berdebar2 ati menerima panggilan darimu..
ckata2 kamu terngiang2 ditelinga.."hanya awak sorang je yg sy sayang"
cewah2,terasa berada di awan awangan..haha..gatal la plak ak ni..
sox dh strt kls kn?alwys blja rjn2 aw,sy sanggup tunggu..
cewah,mcm sya xblja plak kn..sedangkan kte 1 level je kn..
pau dip,sya pun dip..:)cume sya ykn,pau mst awl dulu wt degree,
fast track..sya doakn kita sama2 berjaya.
awak pembakar semangat sy..!
thnk 4 everything apple of my eye..
strwbry to ur eye:kalau blh skunk ni jugak,sya mahu awak ada dekat ngn sy la pau..:)
miss u !!

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome