December 19, 2010

Saya Gembira

Thank you Allah CZ buat sya btul2 gembira pada hari ini.
dan mustahil sya akan lupakan apa yg berlaku pada hari ini
HURM apa yg berlaku pada hari ini,
akan sya pahatkn dalam lubuk hati sya
thnk pau cz gmebirakan hati sya..
memang sangaja sya gegarkn kamu,cz sya dah lama nantikn jawapan n kata dalm
hati kamu,yg dah lama kamu pendamkan.
dan pertama kalinya sya tgk kamu btl2 marah pada sya.
garang gak erk abg kte yg sorang ni..cewah..i like..=p
pau,pertma kali tgk kamu serius,mara aw.
sebelum ni xpernh,mara sya,serius ngn sya pun xprnh
tbe2 ari ni kamu berbh sikap la..ketara sgt..
ape ingt kamu sorng je blh psyco orang..HAHA
perhh pling mengejutkan pau blh cakap,sya mara sbb sy syg awak,xde niat lain
sya minta maaf ye..huh ati ni dah separuh nk terkeluar aw.
tahu x kamu buat ati sy gembra dan dihargai cz xpernh laki mara sy mcm ni,
slalu ayh sya je mara sya..alalla~~g 1,baru ari ni sya trsa yg kamu
baru sedar kehadiran sya..
sumpah pau,sya btl2 xsngka ego kamu yg tinggi tu,blh jth rendah sangat
sampai ayt kamu wat sya terharu sangat
"sy dah nmpk lama khdrn kamu,cuma sy malu nk akui"ayt kamu kn?hee
wak buat sy btl2 bersyukur aw,thnk pau,
cz jd seri dalam hidup sya.
kamula pling rapt ngn sya saat ini..=)
n g 1,hope always mimpi tentang kamu,sya ur fmly n my fmly..
seribu satu kegembiraan buat sya pada hari ini

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome