December 12, 2010

Bersalahnya Aku


Ak sendiri pun xtahu..
kejamnya ak kecewakan hati orang.
betul ke tu memang dari ati ak?
atau memang sengaja ak nk tunjuk ak hebat blh hidup tnpa diri dye?
wawa hanya kau je yg mengetahui isi hati ak ni cm mna,
dan kau je yg ada jawapan untuk soalan aku yang ini.
kau je tahu macam mna perasaan ak sekarang ni kan,
coz kau orang pertama yg tahu psl semalam wa..
ble ak minta syaqira yg ego dulu datang semula,
perasaan tu xmaw menjelma,ble xminta tbe2 ego tu datang semula.
ya Allah hebat sungguh ayt ak semalam,
n xpasal2 ak sendiri yg makan hati dengan tindakan ak tu..
ble dye dah banyak berubah ak yg xreti hargai dia.
dulu masa dye mcm2 wat hal,ak relakan je..
npe ak xmcm syaqira yg dulu?
wa mana hilangnya sabar ak yg tinggi dulu wa?
ak dah xmcm sya dye dulu,ak dah jdi sya yg xpernh faham dye,memahami dye.
xmustahil if one day dye akan dapat yg terbaik,btul x wawa?
hurm,makin lama,mkin besar dugaan yg kte kena hadapi n tempuh,
xpe la wa,kte sama je wa..
ko pun rasa apa yg ak rasa ni kn?
ada jodoh xkemana right?
bak kata ko wawa:"bertahun2 mcm mna sekali terpisah sekali pun,kalau dah terpatri tu jdh kte,dye akn tetap sama ngn kte"ak ingt kata2 kau ni wa..
bak kata ima plak:cerita cinta kau mcm cinta 3 musim la sya,mula bek,then berpisah lama,dah tu baik .....,aiii lama2 bersama semula hingga selamannya"blh buat nvl crte cinta kau ni..
wawa,kalau kte duk 1 umh skunk ni,maw sahaja ak mengs skunk depan kau,mcm ak pernh wat dulu dekat kau,
mahu sahaja ak ajak kau tgk pntai di qb..
tapiiii 2 la..
hnya doa kau je g membuatkan ak tabah sampai ke tahap ini..

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome