December 26, 2010

AWAK..

Ya allah berikan lah aku kekuatan dalam menempuh kehidupan yang mencabar ini,
kadang2 ak rasa ak ni hipokrit..
senyum dibibir tapi sakit dihati..
gembira diluar,merana di lubuk hati..
kejamnya aku ni..
huh,kenapa mesti wujud sahabat "umpama duri dalam sekam"
kenapa msti sakitkan hati ak,sedangkan kau tahu,
aku akan terluka,tapi aku cuba sembunyikan darimu..
aku xsangka..lagi bagus seandainya kau jujur pada diriku,
beritahu apa yang dirimu tidak puas hati dengan diriku..
aku sanggup korban ape je untk kau,
tapi tolong jgn luka kan hati ku,sedikit demi sedikit..
kerana aku takut lama kelamaan,
luka yg membesar dalam lubuk hati ni akan timbul perasaan BENCI dan DENDAM.
maafkan aku tidak jujur dengan kau ape yang ku rasakan ini,
tapi aku harap kau faham apa yang ak cuba sampaikan disini.
terima kasih campakkan duri dalam hati ku ini..
bukan niat membuka pekungmu,
tapi sesungguhnya ak tdk sanggup untuk melukakan hatimu.

No comments:




 

Copyright by Syaqira Ahmad © 2012 |Best View: Google Chrome